Praktijkbeleid

Nieuwe patiënt

Op dit moment is er geen ruimte voor nieuwe patiënten. Indien dit wel weer mogelijk is, zullen wij dat hier melden en gaat de aanmelding als volgt. Als u zich wil aanmelden als nieuwe patiënt, kunt u ons bellen op de openingstijden die op de site vermeld staan voor het maken van een intake afspraak.

Tijdens een eerste bezoek, ook wel intake gesprek genoemd, zullen wij mondeling een medische anamnese (vragenlijst) afnemen en in uw nieuwe (digitale) dossier verwerken. Ook zullen eventuele oude gegevens en foto’s van de vorige tandarts opgenomen worden in dit dossier. Doorgaans doen wij een uitgebreide controle en maken wij 2 kleine foto’s voor het opstellen van een plan. In sommige gevallen hebben we aanvullende foto’s nodig en incidenteel een grote overzichtsfoto. Hierna stellen wij een plan op en maken we vervolgafspraken voor behandelingen.


Facturatie

Infomedics verzorgt de facturaties en het innen hiervan. Betalingen dienen te geschieden binnen 30 dagen. Voor vragen over uw factuur, de betalingsvoorwaarden of het aanvragen van een betalingsregeling, kunt u zich wenden tot Infomedics op telefoonnummer 036-20 31 900 of op www.infomedics.nl.


Niet nagekomen afspraak (C90)

Wij nemen voor u de tijd en reserveren daarom genoeg ruimte in onze agenda om u te kunnen behandelen. Daarom vinden wij het ook meer dan fatsoenlijk dat men op tijd afbelt als u niet kunt komen op uw afspraak. Als regel gebruiken wij dat u 24 uur van tevoren moet afbellen voor behandelingen korter dan 30 minuten en voor behandelingen langer dan 30 minuten, minimaal 48 uur van te voren! Indien er toch niet op tijd is afgebeld, zullen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen volgens de norm van de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT). Doorgaans brengen wij per 10 minuten, 15 euro in rekening.


Klachten

Indien u niet tevreden bent met een behandeling of een behandelplan, dan kunt u zich altijd wenden tot de tandarts voor een verhelderend gesprek. Wij zullen dan gezamenlijk kijken naar een passende oplossing. Mocht dit onverhoopt toch nog niet naar wens zijn, dan kunt u zich richten tot de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) en vragen om bemiddeling via telefoonnummer 020-23 74 750 (bureau klachtbehandeling)